Regulamin dyskotek
Jesteś tutaj: Home » Regulamin dyskotek
REGULAMIN DYSKOTEK SZKOLNYCH
-
Dyskoteki szkolne mogą odbywać się w czasie wolnym od nauki lub podczas imprez szkolnych objętych harmonogramem Planu Pracy Szkoły.
-
Godziny trwania dyskotek ustala organizator dyskoteki w porozumieniu
z Dyrektorem szkoły.
-
Dyskoteki szkolne mogą być odpłatne. Cena biletu ustalona jest
w porozumieniu z Dyrektorem szkoły. O wydatkowaniu zebranych środków decyduje organizator/nauczyciel wraz z uczniami.
-
Uczniowie wyrażający chęć udziału w dyskotece szkolnej, zobowiązani są
dostarczyć przed nią podpisaną przez rodziców zgodę na uczestnictwo. (wzór zgody rodziców w załączeniu)
-
Uczniowie, którzy za nieodpowiednie zachowanie nie mają zgody wychowawcy lub rodziców nie mogą brać udziału w dyskotece;
-
Brak informacji zwrotnej do wychowawcy o zakazie wstępu ucznia na dyskotekę szkolną, zostanie odnotowane w dzienniczku uwag. (informacja dla rodziców w załączeniu)
-
Za pozostawienie w czystości obiektu szkolnego po dyskotece odpowiedzialni są uczniowie ( pozbieranie śmieci, poustawianie ławek i krzeseł na miejsca) oraz wychowawcy i pracownicy obsługi.
-
Straty materialne wynikłe podczas dyskoteki pokrywają rodzice uczniów, którzy je spowodowali.
-
Bezpieczeństwo uczniów podczas dyskoteki zapewniają nauczyciele dyżurujący. Podczas dyskoteki jednego oddziału-klasy, opiekę sprawuje wychowawca.
-
Na dyskoteki szkolne nie mogą być wpuszczane osoby obce.
-
W czasie dyskotek uczniowie mogą korzystać tylko z wyznaczonych pomieszczeń;
-
uczniowie przebywają tylko w budynku szkoły
-
w czasie dyskoteki uczniowie nie mają prawa przebywać w szatni , odzież i obuwie zmienne zostawiamy w sali wyznaczonej przez organizatora;
-
o planowanym opuszczeniu budynku uczeń jest zobowiązany poinformować wychowawcę;
-
podczas dyskoteki należy zachowywać się kulturalnie, nie wolno stwarzać zagrożenia dla osób bawiących się, zakazane są zabawy i wygłupy zagrażające zdrowiu ( otwieranie okien, wchodzenie na krzesła , stoły…)
-
Bezpieczne dotarcie dziecka na dyskotekę oraz powrót z niej zapewniają rodzice.
Zakazuje się wnoszenia na teren szkoły przedmiotów niebezpiecznych, a rzeczy wartościowe wnoszone są na własną odpowiedzialność.
-
W przypadku nieprzestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu oraz Statutu Szkoły, organizator ma prawo usunąć uczestnika dyskoteki bez zwrotu opłaty za bilet oraz zawiadomić telefonicznie rodziców/opiekunów o konieczności odebrania dziecka osobiście.
-
Nauczyciel/organizator dyskoteki ma obowiązek informowania Dyrektora Szkoły o złym zachowaniu uczniów podczas dyskotek szkolnych. Uczniowie ci są karani przez Dyrektora Szkoły zgodnie z zapisami Statutu Szkoły. Szczególne przypadki będą zgłaszane policji.
-
Wychowawcy zapoznają uczniów z Regulaminem Dyskotek na godzinie wychowawczej oraz rodziców podczas zebrań z rodzicami. Regulamin jest dostępny na stronie internetowej szkoły.
-
W czasie trwania dyskotek zapewniony jest dostęp do telefonu, a w przypadku stwierdzenia zagrożenia bezpieczeństwa uczniów, wychowawców czy budynku szkoły wskazane jest zawiadomienie policji.